شرایط و قوانین:
با تشکر از اعتماد شما در انتخاب بی بی بیمه
کاربر گرامی خواهشمند است موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی بی بی بیمه، ملاحظه فرمائید.
ورود کاربران به وبسایت بی بی بیمه و استفاده ازخدمات ارائه شده در این وب سایت یا برنامههای ارائه شده توسط بی بی بیمه به معنای آگاهی از شرایط و قوانین استفاده از این خدمات و پذیرفتن آن میباشد. بی بی بیمه متأثر از شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران، شرایط و قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرفکننده و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.
لازم به ذکر است، شرایط و قوانین مندرج در سایت جایگزین کلیهی توافقهای قبلی محسوب میشود و استفاده از هر گونه خدمات این سامانه به عنوان یک قرارداد ضروری تلقی میشود. لذا خواهشمند است در صورت وجود هر گونه ابهام با کارشناسان ما مشورت نمائید.
تعریف مشتری یا کاربر یا بیمهگذار:
مشتری یا کاربر یا بیمهگذار به فردی گفته میشود که با اطلاعات شخصی خود نسبت به ثبت سفارش یا هر گونه استفاده از خدمات بی بی بیمه اقدام نماید. شخصی که در سامانه بی بی بیمه با استفاده از اطلاعات خود نسبت به ثبت سفارش، خرید یا دریافت خدمات برای شخص سومی اقدام میکند، نیز از طرف بی بی بیمه به عنوان مشتری شناخته شده و ملزم به رعایت تمامی قوانین حاکم بین بی بی بیمه و کاربر میباشد.
تعریف نماینده بیمه:
بی بی بیمه نماینده رسمی بیمه ایران با کد نمایندگی 36108 بنام سونیا محمدی است.
محصولات قابل ارائه در بی بی بیمه:
بی بی بیمه یک سامانه مدیریت و فروش آنلاین بیمه میباشد. در بی بی بیمه هیچ گونه کالای فیزیکی که ماهیت فیزیکی آن دارای ارزش باشد، فروخته نمیشود. آنچه که کاربر میتواند از این سامانه دریافت نماید، خدمات مدیریت بیمه و خرید بیمهنامه است. استفاده از خدمات مدیریت بیمه برای کاربر رایگان و خرید بیمهنامه برای مشتری شامل هزینه میباشد. کلیه بیمههای قابل فروش در بی بی بیمه با توجه به درخواست مشتری توسط نماینده رسمی بیمه ایران صادر و برای کاربران مطابق با آدرس ثبت شده ارسال میشود.
تمامی قیمتهای ارائه شده در سامانه از طرف نماینده رسمی بیمه ایران اعلام میشود و بی بی بیمه هیچ گونه دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد. چنانچه تخفیفی از طرف بی بی بیمه بر روی قیمت ها اعمال شود، به کاربر اعلام خواهد شد. از آنجا که محصولات ارائه شده ما در بی بی بیمه وابسته به شرکت بیمه ایران میباشد، انصراف از دریافت بیمهنامه منوط به قوانین داخلی شرکت صادرکنندهی بیمه میباشد.
راه ارتباطی:
شما میتوانید از سرویسها و خدمات بی بی بیمه استفاده کنید یا سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید یا به آدرس (info@BibiBimeh.ir) ایمیل بزنید یا با بی بی بیمه چت کنید. این ارتباط از کانالهای الکترونیکی انجام میشود و کاربر موافقت میکند که پاسخ درخواست خود را نیز به صورت الکترونیکی دریافت نماید.
آدرس و شماره تلفن و ایمیل اعلامی از طرف مشتری تنها کانال رسمی ارتباط با مشتری میباشد و تمامی ارتباطات بی بی بیمه با مشتری از طریق آنها صورت میپذیرد. خبر رسانیها در مورد سرویسهای ویژه، رویدادها و … توسط بی بی بیمه انجام میشود و چنانچه کاربر تمایلی به دریافت نداشته باشد میتواند از طریق وبسایت یا اپلیکیشن نسبت به مدیریت این موارد اقدام نماید.
ممکن است بی بی بیمه سؤالات نظرسنجی خود را بعد از انجام خرید یا استفاده از سامانهی مدیریت بیمه از طریق پیامک برای مشتری ارسال نماید. مسیرهای ارتباطی رسمی با پشتیبانیهای بی بی بیمه از جمله شماره تلفن، سامانه پیامکی، ایمیل یا کانال های ارتباطی شبکههای مجازی در قسمت تماس با ما درج شده و بی بی بیمه فقط از طریق این سامانهها به ارتباط با مشتری میپردازد و هر گونه تماس با مشتری تحت نام بی بی بیمه از طریق دیگر موارد سوء استفاده از نام بی بی بیمه محسوب شده و تحت پیگرد قانونی قرار میگیرد.
حریم شخصی:
بی بی بیمه متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما محافظت نماید و از جدیدترین تکنولوژیهای موجود جهت حفظ اطلاعات شما استفاده نماید. تمامی مطالب ارائه شده توسط بی بی بیمه مانند متن ها، طرح های گرافیکی، لوگو، موارد قابل دانلود، کپی و تمامی محتوای تولید شده توسط بی بی بیمه به عنوان اموال بی بی بیمه محسوب میشود و حق هر گونه استفاده از آنها در انحصار بی بی بیمه میباشد.
ارسال سفارش:
روز کاری به معنی شنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت 8:30 تا 19 به استثنای تعطیلات رسمی در جمهوری اسلامی ایران میباشد کلیه سفارشات و درخواست های کاربران در طول اولین روز کاری پس از تعطیلات بررسی و در دست اقدام قرار میگیرند. کاربران میتوانند در تمامی ساعات شبانه روز در هفته و به صورت 24 ساعته اقدام به ارسال درخواست نمایند.
چنانچه درخواست مشتری به هر عنوان امکان عملی شدن را نداشته باشد، بی بی بیمه ملزم بوده در اولین روز کاری بعد از ارسال درخواست توسط کاربر او را مطلع سازد و در اولین فرصت ممکن، نسبت به عودت وجه پرداختی کاربر اقدام مینماید.
در بیمههای بدنه و بعضی از پوششهای بیمه آتش سوزی، بیمههای درمان و بیمه عمر، صدور بیمه نامه منوط به بازدید از مورد بیمه یا انجام معاینات پزشکی یا دریافت مجوزات لازم میباشد. در این موارد طبیعتا صدور بیمه نامه پس از طی مراحل فوق صورت میگیرد و ثبت درخواست از سایت بی بی بیمه در موارد فوق به هیچ عنوان به منزله صادر شدن بیمه نامه نیست.
در موارد مذکور ممکن است لازم باشد پس از کارشناسی تغییراتی در درخواست ارائه شده ایجاد شود که قبل از نهایی شدن به اطلاع مشتری میرسد و در نهایت پس از طی مراحل فوق امکان صدور بیمه نامه ممکن میشود.
در بیمههای مسافرتی لازم است بیمه گذار بیمه را قبل از ثبت مهر خروج در پاسپورت خریداری نماید، در غیر اینصورت بیمهنامه صادر شده فاقد اعتبار بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه بی بی بیمه یا شرکت بیمه ایران نخواهد بود.
زمان مناسب برای خرید بیمه از شرکتهای با صدور عادی، ۲۴ ساعت قبل از ثبت مهر خروج از کشور و برای خرید بیمه از شرکت بیمه ایران با صدور در لحظه، تا لحظهی قبل از ثبت مهر خروج بر روی پاسپورت شخص مسافر است. با توجه به اینکه در بیمههای مسافرتی با قابلیت صدور در لحظه، اطلاعات توسط خود بیمه گذار وارد میشود، مسئولیت هرگونه ثبت اشتباه اطلاعات به عهده وارد کننده اطلاعات است و لازم است بیمه گذار تناسب بیمهنامه خریداری شده با مدارک مورد نیاز جهت سفر به کشور مقصد را حتما چک نماید.
کاربر موظف است در هنگام ثبت درخواست خرید با آگاهی کامل و اطلاع از شرایط بیمهنامه درخواستی خود اطلاعات مورد نیاز جهت خرید بیمهنامه جدید را به دقت وارد نماید و در هنگام تحویل بیمهنامه جدید نسبت به تحویل بیمهنامه قبلی اقدام نماید. چنانچه اطلاعات ارسالی توسط کاربر دارای هر گونه ایرادی باشد یا در هنگام تحویل بیمهنامه جدید، بیمهنامه قبلی تحویل نگردد، درخواست خرید کاربر غیر معتبر بوده و بی بی بیمه حق پیگیری جهت جبران ضرر و زیان احتمالی را برای خود محفوظ میداند. بدیهی است، در صورت نبود شرایط ذکر شده، بیمهنامه تحویل داده نمیشود.
کاربران میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای دریافت سفارش خود وارد نمایند و در این صورت تحویل گیرنده هنگام دریافت میبایست کارت شناسایی ارائه نماید.
تمامی بیمه نامه های صادر شده در بی بی بیمه، کاملاً مطابق با درخواست مشتری صادر می شود. تمام مواردی که مشتری در هنگام خرید در سیستم های بی بی بیمه، اعم از وبسایت و اپلیکیشن وارد می نماید، از جمله سابقه ی عدم خسارت، سطح پوشش های مالی و جانی مورد درخواست، پوشش های جانبی تکمیلی بیمه نامه و دیگر موارد انتخابی، به عنوان درخواست قطعی مشتری تلقی شده و تمام مسئولیت ناشی از انتخاب های انجام شده بر عهده ی مشتری می باشد.
کاربران حقوقی برای دریافت فاکتور حقوقی میبایست درخواست خود را جداگانه به بی بی بیمه اعلام نمایند.
کاربر موظف است جهت نهایی نمودن سفارش، مبلغ بیمهنامه شخص ثالث را از طریق درگاه پرداخت درون سایت BibiBimeh.ir به صورت آنلاین پرداخت نماید. چنانچه امکان پرداخت پس از بازدید وجود داشته باشد، در هنگام ثبت درخواست به اطلاع مشتری میرسد و در این صورت نهایی نمودن درخواست منوط به پرداخت آنلاین نمیباشد.
تحویل سفارش در مکانهایی که دارای آدرس قابل استناد نمیباشد، همانند اماکن عمومی، امکان پذیر نخواهد بود. به استثناء افرادی که به صورت ثابت در آن محل مشغول فعالیت رسمی باشند. (به عنوان مثال کارکنان فرودگاهها)
انصراف از خرید:
کاربر میتواند در هر مرحله قبل از پرداخت مبلغ بیمهنامه، از خرید خود انصراف دهد. چنانچه درخواست انصراف پس از پرداخت مبلغ بیمه از طرف مشتری اعلام شود و بیمه درخواستی مشتری هنوز صادر نشده باشد، بی بی بیمه موظف است تمامی مبالغ پرداختی را به مشتری عودت دهد. در صورتی که بیمه درخواستی مشتری صادر شده باشد، عودت وجه منوط به قبول شرکت بیمه جهت ابطال بیمه خواهد بود، در غیر این صورت عودت وجه مقدور نمیباشد.
مدت قرارداد:
از لحظه ورود کاربر با نام کاربری اختصاصی خود، کاربر میتواند از خدمات بی بی بیمه استفاده نماید. ورود کاربر به معنی قبول همکاری با بی بی بیمه میباشد. کاربر میتواند در هر لحظه از حساب کاربری خود خارج شود یا اپلیکیشن بی بی بیمه را از روی دستگاه خود حذف نماید اما این موضوع به منزله انصراف از همکاری با بی بی بیمه نمیباشد.
جهت خاتمهی همکاری کاربر میتواند درخواست خود را از طریق ایمیل (info@BibiBimeh.ir) به پشتیبانی بی بی بیمه اعلام نماید، بی بی بیمه سعی میکند، در تمام حالت نسبت به ارائهی خدمات مطلوب به مشتری جهت حفظ همکاری اقدام نماید ولی در صورت درخواست مشتری نسبت به حذف اطلاعات مشتری و قطع همکاری اقدام خواهد نمود. لازم به ذکر است استفاده از خدمات بی بی بیمه هیچ محدودیتی برای مشتری جهت استفاده از خدمات بیمهای یا سامانههای مشابه شرکتها یا اشخاص دیگر ایجاد نمیکند.
محدوده جغرافیایی ارائه خدمات:
در حال حاضر، بی بی بیمه در مراکز تمامی استانها ، خدمات فروش بیمه ارائه مینماید. خدمات مدیریت بیمه بی بی بیمه منحصر به محدوده جغرافیایی نمیباشد و کاربران از هر نقطهی جغرافیایی میتوانند از خدمات جغرافیایی مدیریت بیمه استفاده نمایند.